.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله لائینی : ملت ایران خادمان راستین حضرت رقیه (س) است
نماینده ولی فقیه در مازندران از ملت ایران و سردار سلیمانی و شهدا به عنوان خادمان حضرت رقیه (س) یاد کرد و گفت: باید خادمان مکتب رقیه (س) را انتخاب کرد.

به گزارش شمال نیوز،  آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شنبه شب در مراسم شهادت حضرت رقیه (س) با گرامیداشت شهادت دختر حضرت سید الشهدا (ع) اظهار داشت: امروز استکبار جهانی و شیطان بزرگ و کسانی که قصد از بین بردن دین و انقلاب اسلامی را دارند، ظالمان نسبت به حضرت رقیه (س) هستند.

وی با بیان اینکه برخی‌ها به آرمان، دین، عفاف و حجاب، جهاد و آرمان‌های حضرت رقیه (س) خیانت می‌کنند، افزود: آنان به انقلاب اسلامی که آرمان تمام شهدا از جمله حضرت رقیه (س) است، خیانت می‌کنند.

وی ادامه داد: تفکر برخی‌ها غربگرایی و آمریکا گرایی است و اعتقاد دارند باید در کنار آنها باشیم تا رشد کنیم و این با آرمان حضرت رقیه (س) منافات دارد.

آیت الله لائینی مردم وفادار و فدارکار را که پای علم انقلاب اسلامی ایستادند، گفت: مردم، سردار سلیمانی‌ها و شهدای حوزه مقاومت و مدافع حرم، خادمان حضرت رقیه (س) هستند.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه ملت ایران اسلامی ۴۲ سال رقیه وار و زینب گونه پای علم انقلاب اسلامی ایستادند، افزود: اعتقاد به ظالمان حضرت رقیه (س) خیانت است و برخلاف توصیه مقام معظم رهبری برخی‌ها به ظالمان مکتب و آرمان حضرت رقیه (س) اعتماد کردند و هشت سال منتظر بودند تا آنان مشکلات را حل کنند./مهر

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.